Canon EOS 1000D

Jag har äntligen köpt min kamera och är världens lyckligaste just nu :D Bildbombning kommer nog imorn när jag har hunnit fota lite mera. Har just nu bara tagit några på Linda typ.. Hon får vara min modell :) Men det finns så himla mycket jag måste lära mig så det kommer nog ta ett tag innan bilderna är perfekta, allt tar ju sin tid..

Förövrigt har vi förutom att åkt runt och letat efter kameran, varit på restaurang och käkat middag. Jag Danne och Linda då alltså.. Gick till en mysig restaurang i Hammarbyhöjden så det var nära och bra :)

Men nu är det Prison Break som gäller ! Puss



kamera plus minneskort plus 2 års garanti gick på 5 200:-
Vart utnämnd till årets kamera 2008 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0