Christmas time !

Nu ska vi snart åka hem till mina kusiner där vi också ska sova över :) Gud vad det här ska bli mysigt ! Saknar dock min älskling men har önskat han en hel mysig dag och så ses vi ju på fredag förmiddag :) Har precis packat ner alla julklappar som jag och Linda ska ge bort.. Och det var ju inte lite det  :


Det här är då bara FRÅN mig och Linda till familjen...

Hann också mysa lite med Tchitchi fast det har varit en väldigt stressig dag. Men var ute en snabbis i morse då jag tog bilen gatan ner och köpte mjölk. Märkte att den var slut typ när gröten var klar! haha..

Min outfit för idag syns också när jag kelar med Tcitch :)






Nu måste vi bära ner julklapparna.. Tar såklart med kameran så updaterar säkert senare ikväll vid deras data! Ha en riktigt god jul nu allesammans ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0