Dan före julafton

Har ni haft det lika stressigt som jag idag ?

Fy fan vad jobbigt :P fast endå roligt ! Har sprungit i affärer och fixat med dom sista klapparna. Så nu är det bara att slå in dom.. Var då i Farsta med Linda och Mikaela. Tog bilen dit för får ha den tills dom behöver den :D Skit skönt ! Trodde inte jag skulle få ha den eftersom jag inte brukar det när jag är ledig. Men om dom ringer är det bara att dom kommer och lämnar den...

Har precis käkat jätte god mat som jag och Linda har trixat ihop. Idag var vi duktiga kockar.. Fast sanningen är att Linda gjorde mer än mig. Aja nog snackat om det, har lite grejer som måste bli gjorda ikväll. Såsom slå in några klappar, Färga Lindas hår ( orkade aldrig igår) plus duscha , kanske måla naglarna och sen läsa min nya tidning jag köpte idag.. Plus smaska på min choklad..Senare ikväll blir det säkert mys med Linda framför nån bra film som jag hoppas går på tv. ( eftersom våran Dvd är trasig ) Men nu måste jag börja göra nånting och Linda vill blogga !



Just det
.. ! Glömde säga att jag köpte lite kläder idag som jag tänkte lägga upp här sen ! Så kika in lite senare :) Fin fina grejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0