Fler bilder från Tyskland

Så här såg vårt hotell rum ut. Det var lixom som en loftvåning där sängen var och där nere var bord och stolar och tv plus badrum.

läskiga trappor


Man sov huuur skönt som helst ! Underbara kuddar och täcke.. :P

Och så här såg det ut i ett hörn i mataffären. Sprit sprit sprit och mycket billig !


Sista kvällen på restaurangen.
Jag Hasse och Tomas. Där får du en bild på dig själv hasse hoppas det uppslattas.. haha..

Oj en till ! PLus jag och Carro

Det här drack jag hela kvällen medans alla andra suktade mig med ..

Den här ! En liter öl

Vi åt jätte god snitchel.. :)



På toan :P


Jag = mongo

Sen sista dagen på söndan gick vi på julmarknad. Dom hade dekorerat jätte fint nästan överallt..




Vi åt frukost på starbucks båda mornarna :) Jätte gott !






Ni får skylla er själva att ni låna min kamera utan att jag visste det :P haha








Ser ni att det är två korvar i ett bröd ? :P




Ja det var väl det ! Nu ska jag bara vila för är sjuk :(.....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha....nu blev du förvånad när du spanade i din kamera va!? Att jag och mamma tog så fina bilder på oss själva :)

2008-12-06 @ 17:39:20
URL: http://carroluttan.blogspot.com
Postat av: Josse

haha ja det blev jag :P

Men du sa inte att du hade blogg ?! Var det därför du också tog kort på maten hahaha :P Ha en bra helg Carro!

2008-12-06 @ 17:52:50
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0