Förlåt för dålig updatering...

Men har inte haft någon ork eller tid. Har typ inbillat mig att jag blev smittad av min kusin Tobbe som hade maginfluensan en dag innan vi var där. Så det fanns ju lixom en risk men tror inte jag blev det för jag mår inte illa eller så. Har bara varit jävligt trött och haft ont i huvet.. Nu har huvudvärken gått över men är fortfarande jätte trött..

Men iallafall ...
Efter kusinerna åkte vi hem vid 5 och då sov jag ett tag. Sen vid 6 ringde Diddi och fråga om vi ville komma hem till henne och kolla på film. Först var det lite tveksamt eftersom vi redan hade  köpt biljetter till Australia som jag och Linda tänkte gå och se. Men vi bestämde oss för att åka in och avboka biljetterna och få pengarna tillbaka. Så sen halv 9 har vi varit hemma hos diddi och kollat på film. Hon var nämligen barnvakt till sin lillasyster Maja så vi höll henne sällskap medans våra kompisar var ute och festa. Chips hade hon fixat när vi kom så vi har nog blivit en aning tjockare efter dom här dagaran också haha..


Lilla Mikael, min sötnos fler bilder på familjen kommer !

Ska snart gå hem men tä´nkte först visa er mina julklappar jag fick !
Kommer i ett inlägg direkt efter. LOVAR :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0