Fotografering !

Hejsan ! hann aldrig blogga nått igår för jag och Linda var ju modeller för en dag ;) Jättekul var det faktiskt. Emma som var våran fotograf var jätte grym och tog jätte månag fina bilder. DOCK tyckte jag att Lindas vart lite finare. För det första var jag sjuk när vi plåtades. Kände hur ögonen krympte lite haha :P Och för det andra fick Linda börja så jag hann stå där i en timme och frysa sönder mig innan det var min tur. Så jag vart tyvärr lite stel. Men dom 20 bilder som jag valde ut vart jag väldigt nöjd med. Får alla bilder nästa vecka. Förutom en bild som hon hann bjuda på och det är Denna :



Här stod vi uppe på ett berg/gång vid mariatorget och hade stockholms stad som bakgrund/utsikt.
Berättar mer senare med lite backstage bilder ! ;)

Måste jobba nu PUSS !

Puppyeye.blogg.se  - Emmas blogg !

Kommentarer
Postat av: Caroline

tycker din bild blev jätte fin, själv så tog jag bilder efter er på gröna lund och jag måste säga att bilderna blev super bra. Emma är verkligen duktig. =)

2008-12-08 @ 14:08:17
URL: http://winneroth.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Vilken fin bild :)

2008-12-12 @ 16:25:43
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0