Fredag ! Äntligen

Idag när jag pratade med min syster Linda så undrade hon om jag ville följa med till Nackas ny öppnade galleria och handla julklappar. Och det lät väldigt mys så det är klart att jag hänger på ;) Danne och Fedde följer nog också med. Tror det är sista kvällen vi kan vara med Fedde idag för på måndag åker han till Colombia och NY över jul och nyår. Den lyckosten ! Först blir han brun sen får han uppleva nyårsafton i New york city. Ballt ! Men kommer sakna dig !

Aja back to reallity.. Det är piss väder men ut ska vi iallf. Hoppas jag hittar några fina klappar nu !



Kommentarer
Postat av: Fedde da man

=) jag kommer också att sakna dig =)

2008-12-13 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0