Glöm inte att rösta :)

Nu får ni ju ta och rösta på vilken bild som var finast bland mina modell bilder lite längre ner på bloggen om ni vill se fler modell bilder !


Älskling och Tchitchi <3

Förövrigt är jag hemma hos Danne nu och ska strax säga hej då innan han ska dra till västerås.. Kommer sakna min älskling men vi ses ju på fredag igen och jag tror faktiskt tiden kommer gå riktigt snabbt. Ikväll ska jag och Linda tvätta och sen ska jag färga hennes hår. Göra blonda slingor.. Och imorn jobbar jag halvdag sen efter det blir det att slå in julklappar. Sen kommer självaste julafton och det kommer bli hur mysigt som helst med släkten och mina små kusiner. Sover över där så spenderar torsdagen med dom plus kanske hinner åka in till stan med pappsen och köpa min system kamera :D Det kommer bli en mysig vecka även utan älsklingen. Och sen helt plötsligt är det fredag och jag åker till Västerås !

Men nu hinner jag inte skriva mer hörs när jag kommer hem med för och efter bilder på Lindas hår :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0