Gotenmorgen !

Nu kan man äntligen gå upp för det var nu som Linda och Fedde vaknade.. Eller aa för några minuter sen... Finns inte så mycket man kan göra när dom ligger och sover för Rosa ( Feddes mamma ) började spela jätte högmusik i vardagsrummet så man kunde inte vara där och kolla på tv :P Och sen finns det bara tv i Feddes rum så jag och Danne låg och drog oss från halv 11 till halv 1. Fast Danne somnade om en stund där emellan och jag gick och fräscha till mig lite. Kvällens film igår blev Hajen.. Vi tänkte kolla på en annan film men Danne (så smart som han e haha) Missåg vilken kanal den gick på och då var bara Hajen det enda möjliga alternativet. Men jag hade redamn sett den så somna typ i mitten av filmen och gick och la mig. Så tråkig var jag. Men det behövdes !

Nu ser dagens planer ut så att vi snart ska äta frukost hoppas jag. Och sen vid 2-3 så börjar vi nog röra oss hem mot mig för att hämta bilen och min data. Sen åker vi nog hem till Danne och städar hans rum som vi bara har skjutit upp hela tiden. Men måste verkligen få det gjort nu. Vi har Lotta bakom ryggen som också är på oss haha..



Men nu är jag jävligt hungrig och det här såg riktigt gott ut :P
 vi hörs lite senare med lite bilder och annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0