Hej bloggen !

Nu är man hemma i stockholm igen.. känns skönt men endå lite tråkigt. Det är ju alltid mysigt i västerås. Och fredags kvällen var underbar när jag fick träffa min älskling igen :)

Anledningen till att jag inte blogga nått igår kväll var att vi var hemma hos Mia som bjöd på middag. Daniels pappas kompis.. Riktigt gott var det. Och trerättersmiddag var det också. Sen vid halv 8 åkte vi hem och satte på Harry Potter 4. Somnade efter halva filmen och sen var jag för trött för att vara uppe så jag somnade om igen.. Där har ni anledningen för er som undrar :)

Dagens planer ser ut så att jag nu närsom helst ska dra till globen och köpa en liten julklapp till Lotta ( daniels mamma) och nåt till Melinda ( hans lillasyster).. Sen är det raka vägen hem till dom och ha lilla julafton. Just det har glömt att visa tröjorna Danne fick av mig och min julklapp av Danne men ska försöka komma ihåg att ta bild sen och lägga upp..

Sen ikväll blir det kanske bio med Linda, Danne och Diddi typ :) Hörs !


Lilla kusinen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0