Hemma hos Fedde kväll

Ni som följer min blogg regelbundet vet att det betyder att vi först kollar på en bra film. Käkar massa gott och sen pysslar jag och Linda lite med bloggen medans Killarna spelar.. Det är lugnt och skönt. Tillskillnad från hur det var när vi skulle shoppa. Stress säger jag bara.. Stress. Han ju inte hitta nått eller jo.. En jätte söt present till min kusin Emma på 2 och ett halvt år. Fast jag kan inte skriva vad det är  för jag gissar på att Veronica ( Emmas mamma) kanske läser ? :P .. Och sen fick jag med mig lite inslagspapper. Det var det.. Fast Linda och Fedde hann iallf köpa några grejer till sin "lilla julafton" på lördag.. Men ska åka tillbaka till Nackas galleria sen nästa vecka nån gång tror jag. Ungefär vid samma tid också för det var väldigt lungt utan allt folk.  8 Stänger det på vardagar så ni vet ;)



Men nu ska Linda sitta lite vid datan och jag tänkte gå och tvätta bort mitt smink. Har inte med mig min egna dator eller sladden till digital kameran så kan inte lägga upp någon egen bild tyvärr. Men det kommer  imorn !

Ses kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0