Julafton !

Whoho :) Blir glad av tanken ( men när jag kollar ut ser jag ingen snö :( ) och det pirrar faktikst lite i magen för det ska bli så mysigt att träffa familjen och ge bort alla fina julklapparna. Nu på senare år tycker jag mer om att ge än att få.. Lixom ansiktsuttrycken när dom öppnar är så roligt att se :P Och i år ger jag och Linda bort fin fina grejer. Fast det har ju också sin baksida att massa pengar gått åt. Förut fick jag och Linda 500 var att handla för när vi var små. Men den summan skulle knappast räcka idag tråkigt nog.. Inte om man vill ha dom där speciella sakerna som vi ger bort i år. Visar bild på det imorn så ni får se! Vill inte avslöja här i bloggen nu om min farfar eller kusinerna läser ...

Men min högsta önskan är ju min systemkamera. Men det har jag och pappa redan snackat om och vi ska dela på priset. Och det blir nog som en födelsedagspresent till mig ( Bara en vecka kvar nu :D) men vi kanske endå köper den redan imorn. Hoppas VERKLIGEN på det.. Annars grabbar jag hans plånbok och åker själv ;D haha..

Nerå men jag har kollat runt lite på kameror nu och kikat i mina två fototidningar och det lutar faktiskt mot en Canon. Vill ha canon har jag kommit på.. Ett tag var det Nikon men det känns inte riktigt jag.. Svårt att förklara det är bara en känsla:P Men iallf så vill jag ha denna :


Jupp EOS 450D.. Uppföljaren av 400D .. I tidiningen stod det att priset ligger runt 5 500 och det låter bra tycker jag ! Men jag gissar på att med "hus" ( lite tillbehör ) kanske priset blir en tusenlapp dyrare. Men det är det helt klart värt !

Nu är det dags för mig att hinna slå in Lindas julklappar innan hon vaknar ! Kmr sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0