Min andra bild från plåtningen med Emma!




Vad tycker ni ?
Danne och min kompis Diddi tyckte den var fin iallf ! Jag med förstås..Vil bara att resten ska komma nu så jag kan förstora upp dom och ge bort i julklapp. Annars förstörs allt.. Vill lixom inte ge något annat till dom personerna jag har bestämt ska få en bild.. Som Te x pappa. Men jag litar på Emma att hon e klar snart :)

Egentligen skulle jag träffat några kompisar och fikat idag men det vart inte så. Får bli imorn eller i helgen istället..  Men jag och Danne åkte till farsta som planerat och lämnade in hans låne telefon ( hann inte göra det igår ). Han fick en ny jätte ful halvt trasig rosa haha. Men det är bättre än inget. Och förresten hon som hjälpte oss var en av finalisterna i Top modell Sverige ;):P

Fick med mig några nagelack hem eftersom jag vart lite besviken över det förra. Så tänkte ta bort min nuvarande färg och måla på med det nya fina rosa ! Visar dom sen. Fast först ska jag äta ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0