Min dag..

Har varit här i västerås ett tag nu. Kom fram med tåget klockan 2 och då satt dom och väntade på mig på tågcentralen. Älsklingen var så kramgo och mysig :) Vi gick ett tag och kolla i affärer.. Daniel och Sebbe köpte varsin par skor på Jack and Jones. JackanJones som Christian säger :P Snygga var dom :) Sen gick vi också förbi en spelbutik där dom köpte ett tv-spel. Efter det blev vi riktigt hungriga så drog till Burger Corner och käka Kebab. Gott som vanligt. Får passa på nu för efter nyår ska vi sluta äta skräpmat och börja träna. Visst kan man äta ibland men vi ska försöka se till så att det inte blir så ofta iallf. Och jag gav Danne 540 kr på Friskis och Svettis. Så efter nyår då jävlar ! :)



Men tillbaka till idag..
Efter maten så ville Sebbe gå tillbaka till Jack and Jones för att leta efter nån T-shirt. KOm därifrån med en snygg tröja och Jeans. Jag erbjöd mig betala en sjal som jag trodde han skulle vara riktigt snygg i. Lixom en liten julklapp på 65 kronor kan ju inte skada. Så han gick med på det :)


Sen gick vi till bussen och det var 16 minuter kvar tills den skulle gå så jag passa på att kika in på Make Up Store en snabbis. Hitta en svart/guldig ögonskugga och en nagelfil. Och det la dom ner i största kassen dom kunde tänka sig :P Lite komiskt.. Sen kom bussen och vi åkte hem efter en sväng på Ica och glass köp. Ska bara mysa ner i soffan och kolla på tv. Har också öppnat varandras julklappar. Visar er sen ! Men vart väldigt glad för Dannes. Det var en mysig/fin användbar present.

I den här stora...

Låg det här lilla


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0