Onsdag

Bild tagen på mig i söndags efter plåtningen


Godmorgon ! Fast för min del är det inte en så god morgon för jag sov jätte dåligt inatt.. Så nu är jag skit trött och på dåligt humör... Men ville endå skriva av mig lite för det känns som att jag aldrig får någon tid längre. Och när jag väl får det r ajg för trött..

Har inte hänt särskillt mycket den här veckan utan har mest varit hemma hos Danne och tagit det lugnt. Älskar verkligen den nya lägenheten. Så mysig :) Men vi har fortfarande inte hunnit packa upp våra kläder haha. Vi är så lata.. Fast det är inte BARA vårt fel för Lotta har ställt massa kartonger för vår garderob. Men dom ska bort idag så då lär vi kunna slänga in våra kläder.

Ne nu har jag inte tid att skriva mer. Men ska försöka blogga nått mer sen. Ta mig tiden helt enkelt ;P
Ha en bra dag iallf!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Okej :D vad är din mail adress? <33

2008-12-10 @ 20:20:13
URL: http://miikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0