Söndag

Godmorgon :) Eller egentligen är det inte morgon men det känns som det. Gick upp ur sängen halv 12 och då sa vi hej då till Linda som skulle åka och jobba på reflexen. Hon sov över här hemma hos Danne igår och vi hade en mysig film kväll.. Men för typ 20 min sen fick jag ett samtal från Linda som sa att det inte var någon bio idag. Det fick hon reda på när hon kom fram.. Så hon vart ju verkligen irriterad för att hon gick upp så tidigt i onödan och stressa hela vägen från hagsätra till kärrtorp för ingenting. Förstår henne !

En till bild från fotograferingen..
Syster och jag <3



Har iallf nyss ätit frukost och duschat. Idag ska vi bara vara hemma här och ta det lugnt. Danne åker ju till sin pappa i Västerås imorn så vi ses inte förrens på fredag. Då jag kommer dit :) Så mys pys blir det förhoppningsvis idag.

Men nu måste jag torka håret, hörs sen ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0