Tisdag 2:a december

Vilket väder.. Blir ju helt genomblöt bara genom att springa från bilen till dörren. Och ena vindrutetorkaren funkar inte så den som sitter brevid mig ( som oftast brukar vara danne ) ser typ inget och bara mår illa :P Skulle vara jävligt härligt att vara i något varmt exotiskt land nu. Som tex Stina-lee. Hon har ju dragti till Thailand. Hur skönt skulle inte det vara på en skala 1-10? Aja tillbaka till den trista blöta verkligheten där ajg just nu har tagit en liten lunch rast. Men måste snart börja jobba igen.

Filmen igår var faktiskt jätte bra. Men jag kanske inte fastnade sådär mycket för den som alla andra har gjort. Kan också bero på att jag hade för höga förväntningar när alla säger att den är så sjukt bra. Men jag undrar var det bara jag som irriterade mig på hon tjejen i huvudrollen och hennes uttryck hela tiden ? haha hon var så överdriven. Tycker jag iallf.




Den här goda glassen med varmahallon och sås åt jag i tyskland.
Ser smarrigt ut va? även i kylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0