Torsdag - Jag.. fotograf ?

Halloj ! Igår kväll var jag så trött så trött efter att ha sovit så dåligt natten innan så jag låg bara i sängen och kolla på tv samt läste lite tidningar. Och inte typ cosmopolitan eller vecko revyn utan en foto tidning som handlar om system kameror och hur man tar fina foton m.m. Och sen en Photoshop tidning. Där dom berättar väldigt bra om hur man gör om bilder på olika sätt m.m.


Är dock inte samma nummer som jag läste och dom jag läser är på svenska

Alltså ni fattar nog inte hur mycket jag vill ha min system kamera nu och fota i massor ! :D Jag är faktiskt jätte taggad på att bli fotograf. Men kanske ingen proffisonell utan mer på skoj. Kanske kommer ha några modell jobb för en liten liten slant i framtiden för att se hur det är ! För när jag vart fotad av Emma kände jag att jag hellre skulle vilja stå bakom kameran än framför. Och sen när jag har fotat kommer jag ju ha gått den där Photoshop kursen i februari som gör att jag kommer kunna göra bilder extra vackra och coola ! Ja det ska bli så kul längtar som bara den ;) Men kameran köper jag nån dag på mellandags rea med pappa. Han vill typ vara med och betala som en 20 års dags present till mig. Jag fyller ju faktiskt endå jämt tio tal ! haha

Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0