Nytt nagellack

Haft en bra söndag ? Min har varit helt OK.. Lugn och skön. Även fast jag har världens huvudvärk som kanske inte göra att mitt humör är på topp men som sagt det är okej :P

När vi var i Farsta så lunchade vi på en Italinsk restaurang som Hette El Forno nånting.Ligger precis vid första ingången om man kommer från t-bananoch ska in i Farsta Centrum. Skit god mat verkligen ! Jag tog en Spagetti Bolognese och det var precis så som jag älskar det. Såsig och nästan lite vattnig :P Tog en barn potion men vart endå jätte mätt. Och Daniel tog en kycklingfile med ris och avioli. Det var höjdpunkten idag haha.

Senare gick vi och lämna in hans mobil som skickades på lagning. Och jag var ute efter en liten sminkspegel som jag kan ha med mig i väskan så vi gick till HM och leta men sen palla vi inte vaar kvar där för det var så lång kö. Julklappar som ska köpas gjorde att det inte var lite folk ute idag alltså ! Men iallf då gick vi vidare till Make up store fast där var alla slut så det fick bli ett nagellack istället. Tycker färgen såg så cool ut men vart en aning besviken när jag använde det. Målade bara 2 lager kanske skulle behövts 3. Kostade 129 :-



Nu tänkte jag dricka lite Tea och bara hålla älsklingen sällskap under innebandy VM Sverige-Finland. PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0