Min dag + två bilder från igår

Hejsan ! Nu är jag hemma hos Danne.. Har precis duschat och nu ligger vi i vardagsrummet framför den nya stora tven som Lotta var och köpte idag. Skit nice verligen :) Håller Sebbe sällskap medans vi väntar på att middagen ska bli klar. Pommes frites med kött. Dreglar nästan när jag känner lukten haha..

Två bilder på maten vi åt igår i nackagalleria..

Gissa vad det här är ?

- En taco.. Haha..
 Vi åt på en fransk restaurang och all mat var inlindad i dom här pannkaks liknande degerna.

Jag själv tog den här goda sötsaken



Innan vi drog hit åkte jag och Danne förbi Farsta en snabbis och köpte ett par skor till mig. Skit mysiga är dom. Tänkte fota sen efter maten och visa er. För nu ska vi äta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0