Har ni hört om Tiger attacken ?

Nu är det säkert jag som är efter men såg idag på Rachel ray om att det var en tiger som tog sig ut från sin inhängnad på ett Zoo i San Fransisco. En person dödades och två skadades allvarligt.. Shit vad hemskt. JAg som lixom har suttit brevid en tiger i Thailand då var jag lixom rädd att den skulle attackera mig :P Då var jag ju lixom inne i buren och satt och höll om den. Verkligen ett härftigt minne. MEn om man är på ett Zoo ska man väl endå känna sig trygg när man går där och kollar på djuren ? Scary.. Men det där avsnittet spelades ju in för nån månad sen så det är ju gammalt. Men hörde det först nu.



Den här leoparden var inte heller så mysig. Hoppar rakt in i bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0