Bakis

Min kväll igår var väldigt kall och rolig.. Jobbig blandning hehe. Vi var ute vid ett bad som kallas nypan som ligger precis utanför våra hus. Satt där på berget och drack lite.. Senare under kvällen gick vi hem till Diddi ett tag. Vi var några stycken och dansade m.m. Eller det var typ bara jag och Linda som hade vår egna lilla show haha.. Vi var underhållningen :P Vart tyvärr lite för mycket för mig så mådde inte alls bra imorse. Men på eftermiddagen och nu mår jag mycket bättre. Låg bara i sängen och sov typ till 2, sen åkte jag in till gullmars och mötte Linda. Kom hem vid 3 tiden och tänkte ladda upp alla fina foton vi tog under kvällen. Men såklart var just alla DOM borta. Alltså alla gamla bilder som redan fanns på kameran innan igår kväll fanns kvar men inte dom från igår kväll. Så jävla skumt och irriterande. Så har tyvärr inga bilder att visa :( Får kompensera det för ert imorn med några andra foton eller nått. Nu är jag hemma hos Diddi med Danne och ska kolla på filmen Phone booth. Har settd en förut och den är grym ! Går på kanal 4.

Men hörs som sagt imorn igen !
Trevlig kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0