Direkt från Arholma

Här sitter jag på landet nu då och har lånat solveigs dator. Tänkte bara snabbt updatera er lite om hur jag har det här innan vi ska äta.. Väntar just nu på att lövbiffarna ska bli färdiga. Mumsigt :) Nu är det bara jag, farfar och pappa här ute. Plus Zita förstås ( hunden ).. Min farbror och kusinerna åkte hem vid 2 tiden.

Jag har iallf haft det jätte mysigt här.. Gått på promenad och lekt med Emma. Solat har jag också gjort eftersom de har varit kanon väder hela helgen ! Kommer säkert vara röd som en kräfta ikväll eftersom man luras av att det blåser lite då tror man inte att solen tar lika bra som den egentligen gör :P


Den här bilden tog jag igår kväll när jag kom hit. Fint med fåglarna som glider där på vattnet.

Men imorn åker jag hem iallf och då får ni antagligen se lite fina foton jag har tagit :) Eller så blir det på tisdag, får se vad jag orkar :P

Nu är maten klar hej då! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0