Godmorgon !

Sitter på firman nu , har precis packat ihop alla mina grejer och ska strax åka iväg..

Tänkte bara säga att jag hade det super mysigt med familjen uppe i fjällen !Mina kusiner är dom gulligaste och underbaraste.. Vart ett tårfyllt farväl :P hehe..  Saknar dom, men kanske träffar dom sen över påsk igen :)

Tog också massa foton som jag såklart vill visa er men jag har haft jätte svårt att sova sen i söndags när vi kom hem.. Därför har jag inte haft någon ork på dan till att blogga... Blir frustrerad när jag ska skriva nått eller redigera en bild, tappar lätt tålamodet när jag är så trött som  jag var.. Men pallrade mig endå till gymmet i måndags och igår var jag och fika på vardagsrummet med några kompisar :)

Bara lite smått sådär fick ni reda på nu, har inte all tid i världen just nu till att blogga så det får bli mer sen på lunchen.. Tror jag ska käka hemma så lägger nog upp nån gullig bild från fjällen. Eller visar något av vad jag har köpt. Det får vi se sen :P

Ha en bra dag iallafall!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0