Härligt väder !

Glider runt med trekvarts byxor och min nya jackor samt glajorna :) Skit skönt är det ute.. Känns som att den här dagen kommer vara en jätte bra dag.. Men vet inet riktigt vad jag ska hitta på efter jobbet.. Vill ju inte bara sitta inne. Funderar starkt på att ta en cykel tur med Linda. Fast det kanske endå inte går eftersom det nog är punka på den andra cykeln :/ Då kanske det blir själv då. Eller så är jag lat och bara är hemma hos Danne. får se senare ! Nu ska jag ut i det fina vädret igen iallf och jobba.. Puss puss




:D

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; Okej, fixa´t när jag kommer hem, nu blir det jobb för min del



Kram

2009-04-23 @ 13:54:32
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0