Hårprodukter

Det här är då det jag köpte förra veckan då det var lön. Tog först kort på det igår !


Från vänster: Skyddande glansspray mot hetta, Glansdroppar, Torrshampoo från Tony&guy ( Super bra när man inte orkar tvätta håret nån morgon ), Volym spray och Mouse från Loreal..



Jag rekomenderar verkligen den första skyddande sprayen, håret blir super lent och lätt att reda ut. Sen brukar jag alltid ta den lilla rosa efteråt längre ner mot topparna när det är blött så det får torka in och bli super glansigt ;)


Dom här två har jag inte riktigt lärt mig hur man använder dom på bästa sätt än men det kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Lindas blogg?

2009-04-01 @ 14:45:53
Postat av: Josse

Hej ! Den finns i vänstra spalten om bloggen under länkar - Linda :)

2009-04-02 @ 08:09:21
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0