Hej igen !

 Vet ni.. Jag har bara segat idag igen :/.. Eller var ute en liten stund med Linda och Feddes hund. Sen mötte vi Danne också men mer än så har jag inte varit ute.. Har ångest över att jag inte gjort nått den här helgen :P Men nästa helg kommer jag ta igen det då jag först på torsdagen ska åka till Dannes pappa i västerås direkt efter jobbet.. Ska försöka sluta lite tidigare också , typ 3 iallf. Så vi är där till halv 5. Sen stannar vi väl till lördagen sa vi för då har antagligen Melinda kalas. Det är Dannes Lillasyster som fyller 11 år. Och sen senare på kvällen kanske jag redan då åker ut till landet. Annars blir det söndag morgon. Pappa ville gärna att jag skulle komma ut för han ahr inte träffat mig på länge och detsamma gäller mig, jag saknar ju min pappa med. Kusinerna och farfar + Solveig är såklart ute också. Så helgen som kommer blir perfekt hoppas jag. Bara 4 jobb dagar kvar alltså och sen ledig 5 dar :) Eftersom det är Påsk..

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0