Helg :)

Whoho inte bara att det är fredag idag utan också löning :D och jag har redan fått in pengarna på kontot ;) Hmm vad ska jag spendera dom på först ? haha neråå.. Jag ska faktiskt FÖRSÖKA ta det lugnt med pengarna den här månaden.. Vill lixom inte var pank dom två sista veckorna innan nästa lön.. Och det är jag nästan alltid känns det som.. Fast den här månaden har jag faktiskt kvar typ 40 kr på kontot från förra lönen tror jag :P Det är ju alltid ett framsteg :)

Men något som jag faktiskt ska beställa hem är det där Tamron objektivet som jag la upp
förut.. 90 mm 2.8.. Undrar vad priset ligger på nu ? Förut låg det på 4449 :- .. Måste kolla upp det. Och sen ska jag köpa 2 stycken reflex skärmar för 199:- Det är det jag vet nu.. Fast objektivet kommer mamma hjälpa till med ganska mycket som en födelsedagspresent :) Tack mamma !
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag endå gå och kolla i nån affär på lunchen.. Behöver faktiskt nya tjocktröjor eller nån jacka.. Vill lixom ha nån mer street munktröja.. Det är nice :) Så får se vad jag hittar ! Lägger iallf upp allt sen i bloggen.

Nu är det dags att åka och jobba.. Sen när jag slutar ska jag och Daniel vara hundvakt åt min mosters lilla tax Miranda :) Från typ klockan halv 6 till halv 8. Sen på lördag ska vi vara abrnvakt åt mina små kusiner :D SKa bli så kul.. Men den här gången är det redan från klockan 3- ca 9-10 tiden.. Kanske senare till och med ! Min farbror och hans fru ska nämligen på 30 års fest..


Snart igen älskling ! :D Turkiet 25 juli <3

Hörs sen ! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart i Turkiet ska du ? :D

2009-04-24 @ 23:46:34
URL: http://saandypaandy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vart i Turkiet ska ni? :D

2009-04-24 @ 23:47:34
Postat av: Nina

Hej Josefin!

Jag gjorde bloggen i 900px, tror 1000px blir för stort, men nu borde du kunna ha 600px bilder för "skriv spalten" är i 620px eller nått =) Hoppas du blev nöjd, annars kan jag fixa 1000px om du vill, men jag tror som sagt det bara blir för stort.



Kramar Nina

2009-04-26 @ 11:09:20
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag åker den 20de Juni till Marmaris :D

2009-04-26 @ 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0