Långfredag

Hej ! Här skiner solen som bara den så ska inte sitta inne nått mer nu.. Tänkte börja klä på mig sen ta med mig kameran på en sväng ut här i västerås. Fota lite blommor och sånt om det har slagit ut :) Så jag updaterar senare med nån förhoppningsvis fin bild :P hehe

Så länge kan jag visa en header som jag har fixat till min kompis Emeli.. Är inte helt klar men typ såhär kommer den se ut iallf:


                          Är ju inte ett proffs precis men vart endå ganska nöjd :)
                                                                Ses sen !

Kommentarer
Postat av: Emeli

verkligen jättefint när jag sa att jag ville ha allt det där så sa du att du inte va såå proffsig men du fick ju dit allting ändå med en ros i bakgrunden oxå :) men jag vet inte om jag kanske borde tagit nån annan bild på Niclas :/

2009-04-10 @ 23:28:47
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0