Lördag, men känns som söndag

Hej allihopa, solen skiner idag igen ! Underbart...

Är kvar i västerås men ska börja röra oss mot bilen om en kvart. Måste hinna hem till 2 annars hinner jag aldrig med bussen från tekniska som går klockan 3. Det blir så att jag åker ut till landet idag och inte i morgon för Pappa ville det så gärna plus att det är ju skönare att vara där 2 dagar och 2 nätter istället för 1. Så det ska bli jätte mysigt.. Träffa lilla kusinen Emma som börjar bli en stor tjej nu. 3 å i sommar :P Tänk vad tiden har gått fort.. Snart är väl jag 30 och har egna barn haha..

Emma, jag, Linda och Tobbe i fjällen


Men tar iallf med kameran ut men ingen data eftersom det inte finns något internet. Så vi hörs på måndag eller tisdag igen med lite foton och sånt mys från mitt land :) Ha en trevlig helg nu allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo tack det är bara bra med mig :D Hur är de själv?:D<3

2009-04-11 @ 15:21:20
URL: http://rosapistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0