Min morgon..


Var uppe 10 i 6 imorse ! Det var jobbigt :p Bara för Danne går upp då när han ska till praktiken så vill han att jag också ska göra det. Och det är ju iofs bra för då kan jag (om jag vill) duscha, äta frukost och ta en morgon promenad.. Kanske hinna sminka mig. Och sen börja 7 som jag vill( eftersom jag kan sluta halv 4 då). Men det gäller det att jag somnar senast halv 10, annars orkar jag knappt. Igår somnade jag runt kvart över 10, alltså lite försent för att vakna så tidigt. Men jag satte på datan och läste lite på Stinas blogg där hon hade ett inlägg där man kunde bikta sig. Fastnade där i hela 20 minuter, haha.. Många som är tillsammans med en kille och endå är kär i en annan, eller vart otrogen. Handlade typ bara om sånna bekännelser eller att man hade en ät störning.. Jobbigt att läsa..

Men nu ska jag jobba och kommer kunna sluta klockan 3 ungefär :D Jobbade över 20 minuter igår plus att jag kom in ca 6 minuter i 7.. Planen var idag egentligen att vi skulle ta med oss mat och en skön filt plus musik och dricka ut och sätta oss på nått mysigt ställe. Men då skulle det gärna vara varmt och soligt också. Varför är det då molnigt nu ?:(

Snälla sol kom fram sen är du snäll :) haha..

Hörs senare, kanske under lunchen, med nån fin bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0