Min vanliga tur..



Min tredje sen jag började på det här jobbet.. Men den här gånge var det inte mitt fel ( det var det inte gången innan heller) men kanske endå får betala eftersom dom inte har ansvar för sånt. Men idag när jag då var utan väktarskolan i haninge så finns det inga platser att parkera på så att jag kan bära ut varorna m.m. Därför fick jag höra av min arbetskompis Maddis att hon alltid stod där och att det var okej. Då tycker jag lixom inte att jag ska ansvara för det. Det är ju inte precis jag som väljer ut vart vi har våra automater. Men om jag har lite bättre tur så går dom med på att belata den här gången. Så får hoppas på det :) Förövrigt så har jag lunch nu så tänkte käka lite potatigratäng med skinka :P

Hoppas ni får en bättre start på dagen än vad jag fick !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0