Skärtorsdag

Godmorgon ! Sitter på firman nu.. Kom hit lite över sju så jag kan sluta tidigt idag :) Har också 40 minuters övertid att ta ut så tänkte kanske kunna sluta kvart i 3 - 3 idag.. Bara jag är flitig och gör det som ska göras så ska nog det gå.. Sen direkt efter jobbet åker jag och hämtar upp Danne. Åker till skarpnäck och möter Lotta för vi ska få låna hennes bil och bila till västerås. Ska bli kul. Har ju gjort det en gång förut och då laddade vi upp med chips och annat smått och gott i bilen och det får vi göra den här gången med för man kan bli rätt rastlös och då funkar det ju alltid att käka nått :P hahah.. Sen måste vi också ha emd oss några cd skivor eftersom mottagningen försvinner efter ett tag ut på landet.. Men sist vi åkte fick jag skit ont i skinkorna efter att ha suttit helt stilla i 1 timme och 20 min typ.. Inte nice.


En bild från i måndags uppe vid Sofia kyrkan..Mysigt var det :)
( jag uppe till höger haha)

Mén men nu ska jag packa färdigt mina grejer och sen börja röra mig.. Whoho snart påskledig bara 7 timmar kvar!

Och PS till EMELI (inhaati) du kan väl acceptera mina kommentarer så dom syns på din blogg och sen svara på dom :) ? Puss

Kommentarer
Postat av: Emeli

aa jag har accepterat dom nu aa du får göra min design =) ska jag typ ge dig dom bilderna jag vill ha med lr ?



Och ps du skulle ju komma och lämna presenter till mig den här veckan på mitt jobb ! :/ :P

2009-04-09 @ 12:46:07
URL: http://inhaati.blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0