Snart är det lön :D


Var bara tvungen att skriva det... Förövrigt är jag bara hemma hos Danne och degar. Tänkte snart kolla på Du är vad du äter. Älskar det programmet :P Har varit på gymmet och tränat också. Orkade köra den fyrbenta hela 20 minuter haha.. Sen var jag nästan död i bena, fast körde endå på med lite andra ben övningar. Plus magen då :) Är lite avis på Diddi som gick ner hela 7 kilo när hon var magsjuk ! Vill också gå ner lite i vikt. Fast inte genom att vara sjuk :P 7 kilo var kanske lite mycket men det kan ju inte hon hjälpa :P Plus att hon kommer ju äta upp sig igen också. Men jag skulle typ vilja gå ner 4-5 kilo. Tror jag väger 66 kilo nu, eller 65. Men skulle vilja väga 60-61.. Men jag trivs jävligt bra med mig själv så det handlar inte om dåligt självförtroende. Vill bara bli lite mer fast om man säger så, haha..

Kanske hörs senare annars lovar jag att updatera bättre imorgon med lite bilder och sånt kul ! Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; Tack så mycket =) !! Absolut, du kan maila mig dina inloggningsuppgifter till mig igen, så fixar jag det,, Ville du ha den i 900 eller 1000px?



Kram

2009-04-22 @ 22:27:06
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Nina

sv; Men du ville väl ha en bredare blogg? Du har i nuläget en blogg i 800px, och du ville ändra till 600 el. 700? Jag förstår inte riktigt, ville du inte ha den större?!



Kram

2009-04-23 @ 11:31:46
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0