Sommar väder idag !

Shit vilket härligt väder det är idag ! Var ute en snabbis när jag gick till kebaben och handla lite lunch... Tänkte dra ut snart igen och ta en promenad i farsta och sen gymma lite.. Vad jag tror nu iallf sen vet jag inte vad som händer. Älsklingen är sjuk så senare ikväll ska vi bara vara hemma och kolla på robinson klockan 8 tror jag det börjar och sen kolla om det går nån bra film på tv. Mys ska det aillf bara vara om jag får välja :P Massa chips också för idag är det min tjockis dag, haha. Började med kebaben då som var as god , sen tänkte jag nog ta och köpa en glass i det fina vädret :)



Egentligen var det tänkt att jag skulle komma förbi en kompis cafe en stund men vi bestämde oss för att det blir bättre i veckan. Så nu tänkte jag redigera lite bilder och kolla lite mer på min skönhets Photoshop dvd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0