Tamron 90mm 2.8 macro

Det här vill jag ha:
Tror jag köper det när jag får lön.. Mamma har lovat att hjälpa mig lite med pengar som en födelsedags present. Så jag tror vi delar på det här fina objektivet. Kostar 4495 :- på Fotokungen.. Det är mycket pengar men jag vill verkligen ha ett nytt fräscht superbra objektiv.. Så det här funkar ju till ganska mycket. Jag kommer kunna använda det till landskap, porträtt bilder och det är perfekt till att få med alla små detaljer och insekter , blommor m.m.  Har också bara läst bra respons från Fotokungen såsom att man får det leverarat dagen efter eller max 2 dagar :)

Så det här objektivet hamnar i min önskelista..!

 Nu ska jag packa ner det sista och ta båten över till simpnäs. Sen ska jag äntligen komma hem och krama om min älskling som jag har saknat ! <3<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0