Träning idag

Torsdag redan.. Gud vad den här veckan har gått snabbt ! Super skönt har det varit :)

Idag tänkte jag köra sten hårt på gymmet. Minst en timme iallf. Det blir då efter jobbet, då drar jag till farsta på direkten. Danne är på praktik så han kommer lite senare. Men det är bara bra för då kan jag passa på att köra motion i typ 30-40 minuter istället för 20 som det bara brukar bli. Eftersom Danne typ bara styrketränar tar det lite längre tid för mig eftersom jag gör både och. Men ni vet det där jag skrev förut om att inte äta godis på vardagarna ? Det är svårt! haha.. Samma dag jag skrev det råka det slinka ner en Coco och en japp :/ :p Men jag ska försöka stå emot mycket bättre.
Det är ju också så att ju mer man motionerar och tränar, ju oftare kan man ju faktiskt få äta lite onyttigt :p..

Men nu tänkte jag fota min nya jacka jag köpte igår :)
(Direkt innan jag fick p-böter på 350 kr haha)
Visar foton alldeless strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0