Vill ha maj nu

Nu känner jag sådär tråkigt nog att jag inte har något att skriva om :P Jag har inte varit ute och fotat på länge så har bara gamla bilder att visa.. Vet ju föresten inte ens om min kamera funkar som den ska.. För alla bilderna vi tog i fredags är fortfarande bara borta :/ .. Förstår inte vad som kan ha hänt..Men ska testa att gå ut nån gång och fota lite, sen se om bilderna finns kvar dagen efter helt enkelt !

Men på tal om nått annat nu så känner jag tt det är dags för ledighet.. Och det närmsta jag kommer det är ju valborg nästa fredag.. Då blir det fest på torsdagen, dega på fredagen och sen flytta på lördagen.. Så det blir både en rolig och tråkig helg. Nästa gång man är ledig blir typ den 21:a maj på Kristihimmelsfärdsdagen.. Kläm dag på fredan så får se om jag tar ledigt då med. För sen på lördagen den 23:e maj fyller min farfar 70 år och ska fira det med en stor fest på landet ! Därför skulle det vara skönt att komma iväg redan på torsdan. Men får se sen när det börjar närma sig lite mera. Är ju endå 1 månad kvar exakt.

Kom på lite att skriva endå :P Det trodde jag aldrig haha..
Här får ni en bild på stumpen innan jag ska åka och jobba igen.. Bilden togs i västerås när vi var där sist. Det är Mias och Christians katt :)



Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Vilken söt katt :)

2009-04-23 @ 17:16:05
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0