Blommor från idag




                                                Alla bilder tagna av mig

Har ju inte blommat ut ordentligt än men några små blommor hitta jag allt :)
Förövrigt så tog jag och Danne en promenad till centrum vid 3 tiden. Tar typ 20 minuter dit och sen 20 hem, sammanlagt 40 minuters motion. Inte illa där ;P haha. Plus att det var så varmt och skönt också. När vi kom fram satte vi oss på ett par bänkar och smaskade på varsin mjukglass. Skit mysigt var det. Sen bar det av hem igen för att åka och hälsa på Mia. Vi tog bilden dit och köpte med oss lite påskgodis. Var där ett tag och fikade sen åkte vi hem hit igen. Och just nu väntar jag på att middan ska bli färdig, köttfärssås och spagetti a la Christian! Han gör det så super gott :) Tror faktiskt den är klar snart så ska plocka ner datan nu och börja duka. Hoppas ni också hade en mysig dag ute i solen :)

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka fina bilder =)

2009-04-10 @ 23:20:27
URL: http://rosapistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0