Vår kväll som barnvakter

Vi var ju barnvakter i lördags åt mina kusiner. Jätte kul var det faktiskt. Mikey och Emma var snälla hela kvällen :) Först var jag där själv med dom och Tobbe, min äldre kusin. Sen vid 5 kom Daniel.. Då blev Emma jätte blyg :P Men det gick över efter en timme typ, då vi åt middag. Håkan och Veronika lagar alltid så god mat till oss när vi är där. Den här gången vart det korv och köttgryta a la Mörk. Efter maten lekte vi lite och tog det lugnt ett tag tills det var dags att möta Linda. Då tog vi alla en promenad. Emma sprang fram till Linda och gav henne en stor kram. Hon var så glad att hon kom :) Mikey hade då somnat i vagnen.. När vi kom hem var det dags att börja med dippen eftersom Robinson började klockan 8.. Och under Robinson somnade Emma klockan 9 och Mikey vid 10.. Efter det var jag helt död och höll nästan själv på att somna. Men valde att kolla på film istället :) Slutade iallf med att Linda åkte hem och jag och Danne sov över.. Mysig kväll helt enkelt. Men det blev tyvärr inte så många foton. Fanns lixom ingen tid till att fota.. Men den här kanon bilden tog jag iallf :



Nu ska jag faktiskt hem till mig och umgås lite med Linda.. kanske tar och solar också. men datan stannar tyvärr här hemma hos Danne. Han kommer endå vara uppe längre än mig så det lir rättvist :)

Hörs imorn ! Då ska jag försöka lägga upp lite fler bilder både på blommor jag tagit plus ifrån helgen hemma hos Danne och kusinerna.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0