Västerås

Sådär, nu är man i västerås igen då :) Perfekt start på påsk"lovet" .. Körningen hit gick bra men fick lite ont i rumpan sådär som förra gången :P haha.. Men tog oss direkt en tur till matäffären så det släppte efter ett tag. Vi handlade Tacos ! Har precis käkat upp allt och det var super gott.. Christian gjorde också en speciell stark sås som också var jätte god, och inte lite stark hehe. Så har nästan precis ätit upp det. Tänkte knäcka en bira och sätta mig en stund på den mysiga ballkongen. Solen har gått ner men det är fortfarande jätte varmt här inne. Så måste få lite frisk luft ett tag. Sen tänkte jag nog sätta mig och redigera lite fler bilder om vi inte sätter på nån film. Men updaterar säkert lite senare för här i västerås har jag mycket tid för det :)


Kommentarer
Postat av: Emeli

Fan va gott det ser ut.. !

Men kolla i din mail när du ser det här god natt

2009-04-10 @ 00:15:52
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0