Zita


Foto - jag


Älskar den här hunden.. Så mycket personlighet.. Bäst <3

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; Hej Josefin! Klart jag kommer ihåg dig =) Min första fråga är, vill du verkligen ha en bredare blogg, tycker nämligen själv att storleken på bilderna du publicerar är i lagom storlek, om du skulle göra större så måste man ju rulla ner sidan för att se hela bilden och då tappar det ju lite sin charm, sen ser det konstigt ut om man gör bloggen bredare..



Men det är ditt val, =) Så.. Det du måste göra är att publicera bilden som du har till header igen i ett större format, sen kan man gå in i stilmallarna och ändra storlek. Jag har egentligen slutat helt med bloggar och designer, men vill du ha en större blogg, kan jag hjälpa dig, dock när jag får tid, jag ska ner till min kille i halmstad nu så det blir efter det iså fall =)



Men som sagt, vill du verkligen göra den större?!

Kram Nina

2009-04-15 @ 22:08:00
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Ctina

guuud så söt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0