Äntligen Semester :D

Så jävla nice ! Mindre najs är att jag fortfarande är sjuk :(.. Men det börjar bli bättre iallf. Mycket bättre än i går kväll. Då var det katastrof. Skit hög feber och halsen bara skrek. Fyfan. Idag har det lagt sig väldigt mycket iallf. Och imorn eller i övermorn borde det gått bort helt.

Men har ingen som helst aning om vad jag ska göra ikväll. Men hoppas på att det blir mys med älsklingen och nån bra film. Om jag varit frisk skulle jag säkert vilja festat men det får vänta ! Nästa vecka blir det mycket festa för då fyller Linda 18 år :D Jag, Danne och Fedde ska vara ute på landet med familjen. Diddi kanske kommer ut också om hon får :) Ska bli så skönt. Jag åker ut på tisdag. Men längtar mest till söndag för då kommer Linda hem :) Hon jobbar ju ute på arholma nu ända fram tills vi drar till turkiet. Men på måndagar är hon ledig så ibland åker hon hem på söndan och stannar tills tisdagmorgon. Se åker hon tillbaka. Och det är precis vad hon kommer göra i övermorgon. Längtar så :D Saknar min vän Diddi också som ör på gotland. Tur att jag har Danne iallf :)

Nä nått måste jag göra nu så kanske ska börja med maten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0