Äntligen ute på arholma!

Jag Linda Danne och Fedde kom ut till landet vid halv 2. Vi hade en liten överraskning till Linda som hon blev jäåtte glad av :D I smyg hade vi fått lånat Feddes syrras bil. Så i morse när Linda trodde att BARA och hon skulle gå till bussen hitta jag på en historia mitt i all stress att jag skulle hämta en öl ? som jag sa att jag gömt vid trottoaren av nån konstig anledning. Hon blev sur och sa KOM NU JOSSE VI MISSAR BUSSEN. Ja sa nej Linda lite på mig kom nu. Sen veva Fedde ner rutan med musik och ropa hej älskling :) Haha hon blev riktigt glatt överraskad. Så vi tog bilen ut för en gångs skull. Det gick jätte bra och var skit kul. En liten mini roadtripp.




Nu tänkte vi käka mat så updaterar mer sen ikväll eller imorn ! Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

ta hand om min sotnos som ar lite skitig:)

ha det underbart!

puss

2009-07-08 @ 04:55:40
Postat av: Matilda

Åh gud vad fina bilder Josse! Jag kopierar dom till min blogg!! Puss<3

2009-07-12 @ 21:00:16
URL: http://rosapistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0