Letat present till Linda

Hej igen !

Kom hem från farsta för ett tag sen. Jag och Danne tog Lottas bil dit för att kolla efter en present till Linda. Hon fyller ju år på fredag :) Men det var inte det lättaste kan man säga :P För det första vet jag inte alls vad jag ska köpa som är rätt speciellt eftersom hon blir 18. Sen kände jag mig lite yr i huvudet också eftersom jag inte är helt frisk än. Men jag hittade några saker iallf som jag tror hon kommer gilla :) Jag vill verkligen skämma bort min syster eftersom jag tycker hon är bäst i världen så ska försöka hitta på nånting mer ;)

Sen köpte jag några trosor till mig själv och en efterlängtad maskara :) Dom här skorna som jag har en bild på köpte jag i torsdags förra veckan. Men mina är  mycket mörkare i färgen.  Skit bekväma från Eurosko i Farsta !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Josse varför lägger du inte in bilderna från hemma hos diddi? :)

2009-07-07 @ 00:59:59
URL: http://saandypaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0