Lördag i Västerås

Godmogon ! Idag är det exakt bara en vecka kvar tills vi drar till Turkiet :D Längtar så mycket. Ska sola och bada i Pinja colada ;)

Annars då? Jag sitter här i bäddsoffan och kollar blggar medans Danne spelar Fifa. Snart är det dags att gå ut o sola känner jag ! På Landet går vi ut redan vid 10 så idag är jag sen när det gäller det. Ska nämligen hinna in till stan här i västerås sen också. Är lite grejer jag måste köpa och fixa. Bla byta Lindas skor hon fick i födelsedagspresent av mig till en större storlek. Sen handla en rakhyvel och bodylotion bl a.

Därför kan jag inte sitta här längre ! Hörs sen :)



jag just nu.. Morgon trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0