Sista kvällen på arholma för den här gången..

Idag åkte Pappa hem och imorgon åker jag Fedde och Danne hem.. Tråkigt men ska endå ut igen redan på tisdag/onsdag :) Vill ta chansen att hinna vara med mina kusiner. Det var väldigt länge sen sist tyvärr :( Men dom kommer tydligen ut redan imorgon så kanske vi alla hinner ses då en stund :D Sen ska vi hem till Jessie och lämna tillbaka bilen.

Ikväll blire bara till att spela nått spel om Matilda och martin kommer... Annars ska vi bara ta det lugnt och kolla på film. Har varit rätt mycket festande dom här senaste dagarna så måste vila också :P

Och förresten :D bara 12 dagar kvar till Turkiet !!!


Här är en bild från idag på Pappa och Danne på väg tillbaka från sandstranden... Som jag har redigerat på Picnik.com  ... En jätte bra sida när man som jag nu inte har photoshop på min data. Skitbra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0