Lindas 18årsdag del 1

Linda fyllde ju 18 år igår som dom flesta av er vet :) Det blev en jätte mysig kväll iallf. Visar i bilder för jag har inte så mycket tid att sitta och skriva. Vi ska äta massa god mat snart :D

Började morgonen med några presenter.. Jag och Danne gav henne ett par örhängen och ett armband till och börja med. Men när jag skulle ta bort prislappen från armbandet gick det sönder :( Typiskt!

Sen på kvällen var det dags för en drink !

Danne, Fedde, Linda :)

Älskling och jag :D

Pappsen grillar köttet, och som ni ser bakom så har det regnat väldigt mycket så det var massa vattenpölar kvar..


Prat med farfar på verandan innan middan

Lilla jag..

Mätta och belåtna

Vi satt nere vid bryggan och åt.. Väldans mysigt.

Linda öppnar mitt paket

Och hon blev nörjd och glad över sina nya skor :D


Mer hinner jag inte visa nu det får bli senare eller imorn. Måste rusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0