Söndag

Äntligen mår jag bättre :D Så förhoppningsvis kan jag komma ut lite idag. Men isåntfall inte göra något ansträngande som gör mig sjukare.. Men träffa Diddi och syrran en stund ikväll borde jag klara av  :) Men jag börjar fundera på vart vissa av mina kläder är. Dom verkar vara borta. Först min mysiga korall färgade tröja som hör till mysdräkten jag köpte förut. Sen min ljusa turkosa tunnika som jag bara har använt en gång. Senast jag såg den var den i bilen men jag rensade ut den i fredags och la allt i en påse men den ligger inte där i heller. Men har för mig att jag tog ut den tidigare och lagt nånannanstans men vet inte var. Sen min Mörk mörk blå jacka som Linda senast använde. Dom grejerna vil jag ha nu ! Orkar inte gå runt med en skitvarm och stor skinnjack när det bara är lite kyligt ute..

Så ska nog hem och leta efter allt det sen.. Nu blir det duschen!

Men först ett litet kollage som jag gjort som gör mig glad :D


Bilder tagna från Hasses 70 års fest i maj. Det här var innan vi drog iväg till det riktiga partyt. Så kul vi hade :)

Ser fram emot veckan som kommer nu på Arholma. Ska bli så roooligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0