Min vecka

Godmorgon ! Har varit vaken sen 9 imorse.. Var skit trött igår så tror jag gick och la mig vid 11. Det är som skönast att somna med kläderna på och inte störa sig på nått ljud för man är alldeless för trött för att bry sig... Då sover jag som bäst, haha.

Är faktiskt väldigt skönt att vara hemma igen.. Även fast jag gärna skulle vilja hitta på fler grejer än vad jag gjort är det skönt att ha gjort ingenting också. Fast förhoppningsvis blir det ändringar på det den här veckan. För nu är fler av mina kompisar hemma igen och jag är tillbaka så man kan ses. Det blev aldrig att träffa Diddi igår eftersom hon skulle vara hemma så sent, men idag eller imorn blir det nog att vi träffas :) Sen å tisdag ska jag också kanske hälsa på Dannes farmor. På Onsdag hade jag tänkt att gå ut och festa med syrran o fler som vill :) På torsdag har Fedde bokat biljetter till den nya Harry Potter filmen. Ska bli jätte kul ! Och på fredag är det bara att packa och ta det lugnt för på lördag drar vi till Alanya ! Bara 4 dar kvar nu.. Och vi som bokade resan redan i november förra året, haha. Tiden har bara rusat förbi. Blir lixom 21 i vinter när jag kännr mig som 17 ? A det är skumt vad tiden går fort..



Nu på dagen ska jag åka in till Medis med Danne för han skulle fixa nått där. Sen var det nått jag själv skulle fixa som jag inte kommer ihåg :P Jobbigt ... Men lär väl komma på det sen om det var viktgt. Tänkte börja klä på mig och fräscha till mig lite och sen käka frukost till våra bästa år :):P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0